10 Haziran 2014 Salı

Parti Süslerini Kendin Yap

Arkadaşlar İyi Akşamlar,

Oğlumun partisi için hazırladığım parti süsleri o kadar beğendim ki paylaşmak istedim. Krapon kağıdından ponponlar favorilerim oldu. Eğlence bitmesine rağmen çıkartmadık duvardan. Komik fotoğraf efektlerimizle de eğlenceli fotoğraflar çekildik. Çocuklar kadar anneler de oldukça eğlendi komik fotoğraflar sayesinde.

İnternetten fikir edinip kartona çizip akrelik boya ile boyadım. Son olarak uçlarına çöp şiş çubuğu yapıştırdım. İnternette bir sürü çeşidi mevcut.


Bunlar da mesajlı fotoğraf çerçeveleri. Çok daha güzel olabilirdi ama çok kısa bir sürede anca bunlar ortaya çıktı. Bir daha ki sefere daha güzellerini yaparım inşallah :)))

İnternette gördüğüm ve yapılışını öğrenebilmek için çok çaba sarf ettiğim kağıt ponponlar. Rengarenk krapon kağıtlarından yapıldılar. Yapılış aşamalarını da fotoğraflayarak ekledim,
Üçgen bayrakları kalan kumaşları kurdelaya dikerek yaptım. Aralarına da kağıt ponponları bağladım. 

Yaklaşık 14 kat var. Hacimli olması için en az 12 kat olmasını tavsiye ederim.


Burada kenarlarını kestikten sonra yelpaze şeklinde katlayıp ip ile bağlıyoruz.


Ker bir katı ortaya doğru nazikçe açıyoruz.  


Bütün katlar açıldıktan sonra bu cici topları elde ediyoruz. 

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder