5 Haziran 2014 Perşembe

Etkinlik elbisem

Selamlar,

Dikiş Dünyası bloğunun düzenlediği elbise etkinliği için tam da istediğim ve planladığım gibi bir elbise dikebilmiş olmanın verdiği grur ile birlikte elbiseyi gecikmeden yetiştirebilmenin mutluluğunu aynı anda yaşıyorum. Önce elbisemi göstermek istiyorum ki gerçekten bayramlık sevinci yaşattı bana. Yağmurlu havaya rağmen giydim, çıktım ...





















Daha önceki yazımda bu kumaş ile aşağıdaki modeli yapmak istediğimi söylemiştim, kalıp da olmayınca yine kalıpsız diktim. Cepleri hariç oldukça basit bir elbise, sadece cepleri için biraz kafa yordum. Yapım aşamalarını da faydalanan olur belki düşüncesiyle fotoğrafladım.

Bu resim esin kaynağım.


Bu da diktiğim...

 Ön parçayı ceplerin olduğu kısımdan keserek cep torbalarını yerleştirdim ve iki parçayı bileştirdim. Sonra arka parça ve kolları da taktım.

              
Kumaş kot değil ama kot gibi görünüyor ve iyi tarafı astar da gerektirmemesi oldu. Model daha önce BURADA bahsettiğim Japon Modellerine de benzedi. Bu sezonun en çok giyileceklerinden biri oldu bile. Sadece fotoğrafıntan ilham alarak dikibilmek de ayrıca çok mutlu etti. 
Bu arada dikiş dünyası'na da teşekkürler.

İyi geceler...

1 yorum: