11 Haziran 2014 Çarşamba

MMMİİİİİİMMMMM

Çok severek takip ettiğim, son derece yetenekli arkadaşım DİKTİKLERİM / HARİKA OLDU bloğunun yazarı Sevgili Türkan tarafından mimlendim. Tabi ilk olunca insan hevesleniyor, hoşuna gidiyor. Çok teşekkür ederim. Türkancığım.. Elimden geldiğince cevapladım.
1. TELEFONUN NEREDE?
 - Cebimde...
2. PARTNERİN?
-  Son 5 aydır evimin erkeği oğlum... Babamıza çok yakında kavuşuyoruz,inşallah.
3. SAÇLARIN?
- Genelde en beğenilen benimde kendimde en beğendiğim fiziki özelliğim. Kıvırcık, bazen kahve bazen kızıl...
4. ANNEN?
- 2,5 senedir özlediğim, eksik yanım.
5. BABAN?
- Varlığıyla yokluğu bir olan.
6.EN SEVDİĞİN EŞYAN?
- Dikiş makinem.
7.EN SON GÖRDÜĞÜN RÜYA?
- Okul ve sınavlarla ilgili bir rüyaydı. Genelde saçma alakasız rüyalar görürüm :))
8.HAYALİNDEKİ ARABA?
- Mercedes SLS AMG
9.İÇİNDE BULUNDUĞUN ODA?
- Mutfak, güzel havalarda balkon
10.KORKUN?
- Sevdiklerimin yokluğu.
11. ON SENE İÇİNDE NE OLMAK İSTİYORSUN?
- İngilizce Öğretmeni, ek olarak da dikiş hobimden gelir elde edebilmek.
12.SEN NE DEĞİLSİN?
- Düzenli, içten pazarlıklı, hırslı...
13.EN SON YAPTIĞIN ŞEY
- Oğlumun parti organizasyonu.
14.ÜZERİNDE NE VAR?
- En rahat ettiklerim. Eşofman, t-shirt.
15. SENİN HAYATIN?
- Şu sıralar biraz dağınık. Yeni bir düzen kurulana dek çok da istemediğim halde. Zor günler beni bekliyor.
16. MORALİN?
- Genelde yüksek ama en ufak olayda çabuk etkilenir.
17.ŞU AN NE DÜŞÜNÜYORSUN
- Haftasonundaki sünnette ne giysem? Yaz tatilimiz istediğimiz gibi güzel geçecek mi..
18.SENİN BİLGİSAYARIN?
- Dell diz üstü
19. BİRA?
- Gençlikte az da olsa içerdim ama yıllardır içmedim.
20.AŞK
- Dünya üzerinde hiç aşık olmadan hayatını kaybeden insanların olması çok üzücü. Ben şanslıyım ki eşime aşık oldum, aşkı tattım. Dilerim oğlum da, tatmayanlar da saf aşkı tadar.


Ben de daha önce mimlenmemiş arkadaşlarımı mimlemek istiyorum. Çok da emin olamasam da mimlenmediklerini düşündüğüm takip ettiğim arkadaşlarım EBRULİ GÜNLERBİR DİK BİN BAK ve DİKİŞ VE DİY 'i mimliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder