25 Mart 2014 Salı

Kot Pantolondan Geri Dönüşüm Etek/ Diy Etek

Merhabalar,
Havaların biraz sıcak gitmesinin ardından herkesin olduğu gibi bende baharlık kıyafetler dikmekten kendimi alamadım. 


Ben bol kesim eski bir kotumu kullandım. Kalem etek şeklinde daraldığından dolayı hiç ek parçaya gerek kalmadı. Yürürken sıkıntı olmaması için arkasına ufak bir yırtmaç yapmayı da ihmal etmedim tabii.


Pantolonun ilk hali :)

İstediğim boyda keserek sadece bacak arası dikişleri açtım.

Resimdeki gibi fermuarlı kısım ile arka kısımı kalem etek şeklini alacak biçimde diktim.

Düz çevirdiğimde ulaştığım sonuç. Etek uçlarını da istediğim boya göre ayarlayarak diktim.


Üzerimde duruşu da böyle. 

Yarım saatte yapılabilecek çok kolaylıkta olmasının yanı sıra hem cepleri hem de pantolon gibi kemer ile kullanılabilmesi benim çok hoşuma gitti. Ayrıca resimden nasıl görünüyor bilmiyorum ama geri dönüşüm değil de taaa en başından beri etek olmalıymış gibi bir duruşu var.

Umarım bu paylaşımdan da faydalananlar olur. Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder