21 Mart 2014 Cuma

Japon Dikiş Modelleri

Pek çok şeyde olduğu gibi dikişte de kendilerine has bir tarz geliştiren Japonlar'ın giyim tarzlarını çok beğendiğimden ara sıra Japon kıyafet modellerini ve japon tarzını yansıtan blogları takip ediyorum. Dikiş dikmeyi de oldukça önemsedikleri ve tüm dünyada beğeni kazandıkları aşikar. Birçoklarınız zaten takip ediyorsunuzdur tahmin ediyorum ama ben yine de ilham veren, sıradışı modellerden birkaç örnek paylaşmak istiyorum. 


Genellikle bol kıyafetler, hatta oversize kıyafetler mevct. Bu durum bana, çok sevdiğim salaş tarzı anımsatıyor fakat içerisinde şıklık ve sadelik barındırıyor. En çok hoşuma giden tarafı sadelikleri.


Gri çizgili model bana buradaki dikişimde ilham veren bir model oldu. Kol çizgilerini de aynı doğrultuda yapsaymışım daha da şık bir görüntü elde edebilirmişim. Bu kadar şık olmasının yanı sıra ne kadar da kolay öyle değil mi?


Bu yelek de çok hoşuma gitti. Sanırım tam daireden yapılmış. Sadece kollar kesilmiş ve astarın da farklı bir kumaştan olması şıklık katmış. En kısa zamanda denenecekler listeme ekledim.


Bu düşük belli bol pantolonları da çok beğeniyorum.  Bir kaç tane de değişik yaratıcı fikir resmi paylaşmak istiyorum. 









Ve son olarak da vurucu güzellikte bir kek resmi paylaşmak istiyorum. Ben ilk kez gördüm belki daha önce gören ya da yapanınız vardır. En kısa zamanda deneyeceğim ama başarılı olabileceğimi hiç sanmıyorum. Kek konusunda elimden midir nedendir bilmem çok başarılı olduğumu hiç hatırlamıyorum. Eminim bunu yapabilecek becerikli hanımlarımız vardır.

Japanese Giraffe Pattern Swiss Roll 

Japon kültürüne ait her daldan bir paylaşım oldu. Bana olduğu gibi sizi için de ilham verici olmuş olmasını diliyorum. Farklı sitelerden alıntı resimler olduğundan tek tek kaynak belirtemedim ama genel olarak japanese sewing linkinden ulaşılabilir. 

Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder