31 Mart 2014 Pazartesi

Leopar Detaylı Clutch Çanta Dikimi

Herkese merhaba,
Bugün clutch çanta dikimini denedim. Fotoğraflayabildiğim kadarıyla da yapılış aşamalarını anlatmaya çalışıcam elimden geldiğince. Öncelikle çantayı dikiminde yaseminin diktikleri bloğundan faydalandığımı da belirtmeden edemeyeceğim. 
Kısa bir süre sonra daha da yoğunlaştırılmış ders çalışma programına gireceğim için kolay, kısa zamanda bitirebileceğim dikişler deniyorum. Kısa bir süreliğine dikişlere ara vermeden önce son olarak da kendindik İrem Hanım'ın başlattığı etkinlik için değerlendirmek istiyorum kalan zamanımı. (Aslında bir dikiş etkinliği daha var ki ona da zamansızlıktan katılıp katılmamak konusunda çok kararsız kaldım, belki de, büyük ihtimalle  dikiş dersi nin pantolon dikme etkinliğine de dayanamayıp katılabilirim).
Ne çok uzatmışım,  :))) Kısacası daha çok dikmek istiyorum, daha zor modeller denemek istiyorum fakat şu an için pek mümkün görünmüyor.


Yapılış aşamalarına gelince:


1-İçi için kapitone kullandım fakat evde altın rengi olduğu için mor astarla tekrar üzerinden dikerek mor kapitone elde etmiş oldum.

2-İstediğim ölçülerde hem deri kumaşı hem de kapitoneyi biçtim.


3-Deri ve fermuarı dikmeden önce iç cebi leopar kumaştan kapitoneye diktim.

4-Bu aşamada deri ile kapitone arasına fermuarı dikerek çantanın ön parçasını oluşturdum.
5-Ön parçanın altına leopar kumaştan istediğim ölçülerde ekledim.

6-Diğer parçayı da aynı şekilde oluşturduktan sonra alt ve yan dikişleri diktim. Dikiş yerlerinin temiz olması için leopar kumaştan zig zag dikişi ile biye geçtim. Yukarıdaki görünüm çantanın içidir.



Bu tarz çantaların duruşlarını çok beğenirim fakat kendim kullanamadığım için bu çantayı beğenen birileri olursa çok uygun bir fiyata gönderebilirim. Mail atsanız yeter :)
Faydalı olmasını diliyorum. Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder