4 Mart 2014 Salı

İnce Penye ile İmtihanım

Merhabalar,

Bugün baykumaş tan sipariş ettiğim kumaşlarım ulaşır ulaşmaz işi gücü bırakıp dikmeye başladım. Baykumaşa gönderdiği hediye kumaşlardan dolayı çok teşekkür ederim. Koskoca kadın hediyelere çocuk gibi sevinir mi? Hem de nasıl...

Hayatımda hiç ince penye ile çalışmadım. Makinem de aslında penye dikişine çok uygun değil ama taktım bir kere, penyeden ince bir sweatshirt dikilecek. Kalıp Burda dergisinin Mart sayısından. Bakalım neler yapmışım:


Bayankuş ile beraber kalıpları çıkarttıktan sonra parçaları aşağıdaki şekilde birleştirdim.



İnce penye olmasına rağmen çok da sıkıntı yaşadığımı söyleyemem. Sadece hata yapıldığında sökerken çok dikkat etmek gerekiyor zira kumaş çok çabuk kesiliyor.



Yakasına da ince bir şerit diktikten sonra sweatshirt ü kazasız belasız dikebildim. Diktim dikmesine ama bizimki sırf annesi dikti diye bile böyle sıradan bir tshirtü giymez. Çünkü ruhu eksik?????

Çok moda bir laf, seviyorum ve de kullanıyorum. Ruhu eksik olan bu tshirte aşağıdaki gibi kahraman ruhu ekledim... 

Yapımını bu linkte anlatmaya çalıştığım ve çocukları mutlu etmek için süper bir faaliyet olan keçeden kahraman logolarını tshirtlere dikerek sıradan kıyafetlerimizi çok daha sevilecek hale getirebiliyoruz.




Bu dikişte de edindiğim ders: bol bol yaka çalışması yapılacak :)))
Beğenmeniz umuduyla, hoşçakalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder