11 Ağustos 2017 Cuma

Fotoğraflarla Çocuk Penye Tshirtü dikimi



Kalıp olarak kullandığım tshirtün aynısını dikmeye çalıştım. 


Dikiş aşamaları da resimli olarak aşağıda:

1- Kalıp çıkarma: Ön için bu şekilde kestikten sonra aynı işlemi arka için de uyguladım. Aslında ön ve arka aynı ama sadece yaka açıklığı farklı olacak şekilde kestim.




2- Yüzleri birbirine bakacak şekilde üst üste koyarak omuz ve yan dikişlerini diktim.Kol kenarlarına ve eteklerine püskül yapacağımdan oraları dikmedim. 


3- Yakası için ince bir şeriti kesip kenarlarından diktikten sonra parçayı yakaya diktim.

4- Yakayı da diktikten sonra fazla parçaları keserek yakayı birleştirdim.


5- Tshirtün kol ve etek kısımlarını makasla keserek püsküller oluşturdum ve böylece etek ve kol kenarlarında da dikişe gerek kalmadı.


Kalıp olarak kullandığım tshirt ve diktiğim tshirtüm bu şekilde tamamlandı. 



Hanım efendiyi poz vermeye ikna edemediğim için ancak arkadan bir görüntü alabildim. 

Sevgiler.................

2 yorum:

  1. hello dear sir/madam
    I read your blog Fotoğraflarla Çocuk Penye Tshirtü dikimifor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil
  2. hello dear sir/madam
    I read your blog for Fotoğraflarla Çocuk Penye Tshirtü dikimia long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil