27 Şubat 2015 Cuma

Bereket Filleri

Dikişe fazla vakit ayıramadığımdan çok zaman almayan kolay dikişlerle kendimi avutmaya çalışıyorum. İşte böyle bir çalışmayı daha sizlerle paylaşmak istedim.


Fil kalıbını yine internetten aldım. Diğer süslemeleri kendimce yaptım. Önce filleri keten beyaz kumaşa çizerek diktim. Bir kenarını açık bırakarak içlerini elyaf ile doldurdum. Sonrasında keçe ve renkli iplerle üst süslerini diktim. Düğmeler ile gözlerini yaptım. Renkli kumaş kurdelalarla da küçük birer fiyonktan kuyruk yaptım. Son olarak yine kurdela ile üç fili birleştirdim aralarına da renkli boncuklar yerleştirdim. 
Bu tarz işler aslında kıyafet dikişinden çok daha fazla zaman alıyor çünkü küçük detayların özenli yapılması gerekiyor. Aslında 7 adet fil yapacaktım ama biraz araştırdıktan sonra bereket fillerinin tek rakam da olabileceği bilgisi ile karşılaştım. Bu nedenle de üç fil yaparak bitirdim.Kapımızdaki yerini aldı bereketli fillerim. Umarım beğenilir.
Sevgilerimle....Evlerimiz bereket dolsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder