4 Temmuz 2014 Cuma

Rahat Pantolon # 2

Bu da benim yeni pantolonum arkadaşlar. Daha önce diktiğim pantolonda biraz daha paçaları dar olacak şekilde biçtim. Belini lastikli yaptım. Olmazsa olmazım pantolonu cepli yaptım yine... Önceki pantolonun dikiş aşamaları detaylı olarak BURADA mevcut. Dikişe yeni başlayanlar bir göz atın derim. 


Tatil yöresinde yaşayan şanslı insanlardan biri olarak bugün oğlumla sıcakta bunaldığımızdan kendimizi ıslatıp geri döndük. Bayram çocuğu gibi diker dikmez hemen giydim pantolonumu da :)) 


Tril tril oh çok rahat, bir kumaşım daha var mavi üzeri çiçekli. Onunla etek yapmak istemiştim aslında ama son dakika karar değiştirerek onunla da böyle rahat bir pantolon mı diksem demiyor değilim.

Yeni dikişlerle görüşmek üzere inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder