17 Şubat 2014 Pazartesi

Geri dönüşüm çanta ya da çanta yenileme

Merhabalar,
Bu günlerde takipte olan arkadaşlarıma karşı sorumluluklarımı yerine getirmek için daha çok paylaşımda bulunmaya gayret gösteriyorum. Şansıma şimdilik sadece 4 takipçim var sağ olsunlar ama yine de elimden geldiğince sık bir şeyler paylaşmaya çalışıyorum. Bugün yaptığım geri dönüşüm çantam gerçekten içime sindi.



Bu da eski hali:


 Benim için ayrı bir önemi olduğundan bu çantamı atıl olmaktan çıkarmak gerekiyordu.  Son bir kaç çantam aynı tarzda olduğundan biraz değişiklik yapmak istedim. İki yanındaki oval kısımları çıkartarak kare olacak şekilde yanları tekrar diktim. Ön ve arkadaki kulpları çıkartarak 2 adet yanlara diktim. Heybe şeklinde yandan asarak kullanacağım için uzunca bir askı dikerek kulplar ile birleştirdim. En son olarak aynı askıdan ilik ayarlayarak bir de uygun boncuk dikerek çantamı bitirmiş oldum.


Benim için amacına uygun ve severek kullanabileceğim bir çanta haline geldi. Ipad için de kullanabileceğim kadar büyükte olması da kendisini bir kat daha severek kullanmamı sağladı.

Teşekkürler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder