14 Nisan 2014 Pazartesi

Tek kalıp 3 model

Merhaba Arkadaşlar,

İlk kez katıldığım ve hem takip edenlerin hem de katılımcıların son derece etkilendikleri HEYECANLI ÇEKİRGELER ETKİNLİĞİ aynı kalıptan diktiğim ikinci modelim çok sade bir bluz ama yakasında dantel fisto detayı ile biraz hareketlendirmeye çalıştım.

Aynı kalıptan daha önce LEOPAR ELBİSE dikmiştim. Son derece rahat ve severek giydiğim bir model oldu. Şimdi aynı kalıbı bluz olarak kestim ve yakayı ortadan ikiye kestim. Farklılık yaratmak için de yakaya içten fisto yerleştirdim.



Fistoyu sabitleyememiştim aceleden, sadece o kaldı ama o şekilde de giydim 1 gün sıkıntı yaşamadım yine de.. 
Son olarak da yine aynı kalıptan yazlık kolsuz bir elbise diktim.



Cep takıntım burada da kendini gösterdi tabi. Bu elbiseye biraz abartıp koca koca cepler diktim. Bu modelde kalıbı boydan uzatırken aynı zamanda kumaşım yettiğince genişlettim, kloş olması için. 

Elbisenin içine ince penye kumaştan astar yerleştirdim ve diğer tüm dikişleri iki kumaşa da uyguladım. Sonradan acaba ayrı mı olsaydı diye düşündüm ama artık yapacak birşey yoktu.
Bel için elbisenin içinden gerdirerek ince bir lastik diktim. 

Tek kalıptan dikebildiğim üç modelim toplu olarak bu şekilde. Aynı kalıptan dikilmiş bir sürü farklı model için KENDİNDİK.COM a buyrun.



                                                                    Mutlu Haftalar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder