21 Nisan 2014 Pazartesi

1+1=7

İyi haftalar,
Geçen hafta içerisinde çok pratik bir şekilde ve çok kısa sürede diktiğim standart bir bluz ve etek ile farklı modeller yaratıp sizler için fotoğrafladım. Bakalım siz de beğenecek misiniz?

 1- Sade bir alt üst takım, aynı kumaştan oldukları için elbise gibi görünüyor değil mi? Dikimini daha önce BURADA anlattığım portföy çanta ile de çok uydu.
   
 

2-Burada bluzu eteğin içine koyarak, eteği göğüs altına kadar çektim; etek boyu diz üstünde.


3-Aşağıda eteği bel hizasına indirerek boyunu uzattım. Daha önce hiç bu hizada etek boyu kullanmamış olsam da duruşunu beğendim.

4-Burada etek boyu diz altında, aksesuar olarak uygun bir kemerimi kullanarak daha şık bir görünüm elde ettim. Benim favorim bu oldu. Bir kemerin kıyafet tamamlamadaki rolü burada açıkça ortaya çıkmış.

5- Sırf bluz kot pantolon ile kombinlendi. Günlük giyim için son derece uygun.

6- Burada da geri dönüşüm eteğim ile kombinledim. Eteğin yapılış aşamalarına göz gezdirmek isterseniz buraya BUYRUNUZ.

7-Ve son olarak etek sade siyah bir bluz ile kombinlendi.  Bunun da hem spor hem şık görüntüsünü beğendim.


İşte gördüğünüz gibi arkadaşlar, son derece basit ve kısa sürede yapılan modelleri bile, biraz oynayarak çeşit çeşit kullanabilmek mümkün. Aslında dikiş aşamasında bu iki parçayı birlikte giyilmez, çok boğar diye düşünmüştüm ama düşündüğüm kadar boğmadı.
Kumaşım orta kalınlıkta bir penye bu arada, ve tabi burada leopar deseninin kombinlere kattığı güzelliği de es geçmemek lazım.

Çok merak ediyorum siz de beğendiniz mi ve beğendiyseniz acaba hangi kombinleri beğendiniz???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder