2 Aralık 2014 Salı

GERİ DÖNÜŞÜM PEÇETELİK

Uzun zamandır dikişe zaman ayıramasam da itiraf edeyim iki parça diktim ama ikisinde de hayal kırıklığına uğradım. Onlar kurtarılmaya çalışılacaklar arasına girdi. Bir kez daha kumaş ve model seçimi yaparken çok dikkatli olmam gerektiğini acı bir şekilde tatmış oldum. Ne yapalım sağlık olsun. Ben yapıp da paylaşmaya değer bulduklarıma geçeyim.

Biraz elimi oyalayıp almam gereken kararlar vardı. Bu iki küçük peçete dekupaj aslında rahat düşünebilmek için yapıldı. Eski haliyle kullanılmıyorlardı. Şu an severek kullanıyorum.

ÖNCESİ: Standart ahşap peçetelik


SONRASI: Güllü dallı peçetelik


Bir diğer çalışma ise bu küçük ahşap kutucuk. Peçeteyi English Home'dan almıştım.  



Sonuç olarak vermen gereken kararı verebildin mi diye sorarsanız maalesef hayır. En kötü karar bile kararsızlıktan iyidir derler ama nafile. Bakalım bu sürüncemeler ne zamana kadar devam edecek. En kısa sürede en hayırlı kararların ihtiyacı olanlara gelmesini diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder