25 Haziran 2014 Çarşamba

Balkon sediri yenileme

Herkese merhabalar. Arkadaşımın evini güzelleştirmeye devam ediyoruz. Balkonundaki eski minderlere yeni kılıflar ve masa örtüsü diktim.  
mobilya-yenileme-sedir-kaplama

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-2
Bu eski ve yaza hiç de uygun olmayan kadife minderlerimiz. Üzerinde oturup güzel sohbetler ederken çok da rahatsız edici değillerdi fakat şimdi düşününce yaz günlerine daha bir sıcaklık katmışlar şimdiye dek.
mobilya-yenileme-sedir-kaplama-1
Tüm minderleri diktikten sonra dikdörtgen masa için bir örtü üzerine de kare kapak diktim. Sadece istediğim ebatlarda kumaşımı keserek 4 kenarını makine dikişi ile diktim.

mobilya-yenileme-sedir-kaplama-3
Yastıkların kılıflarını çıkarmadan üzerinden kalıp çıkartarak her bir kılıfı tersinden diktim. Bir kenarını açık bıraktım ve minderleri bu açıklıktan kılıfa yerleştirdim. Açık kısımlarını da makine dikişi ile diktim.
Sıcak yaz günlerinde güzel, bol misafirli serin balkon keyifleriniz olması dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder