12 Mayıs 2014 Pazartesi

Kuru Kafa Aplikeli Neon T-shirt

Uzun süre dikiş dikemeyeceğim demiştim ama sabırsız oğlum sağ olsun tutturunca tam tutturur. Çok kolayca diktiğim ve oğluma da beğendirmeyi başarabildiğim yeşil neon t-shirt ümüzü takdim edeyim.  Kız anneleri neon pembelerle fırfırlı, dantelli etekler, bluzlar diker de biz erkek çocuk anneleri neonların güzelliğinden faydalanmaz olur muyuz hiç?


Uzun süredir neon forma istiyordu, marka olanlardan istiyor ki en ucuzu 45 TL. En fazla 3 ay giyebileceği bir T-shirte o kadar para veremem açıkçası. Kuru kafalı bir model görünce ben sana bunu dikerim dedim ikna ettim. Kumaşı da 8 TL den almıştım. Hem renkte dolayı hem de kuru kafa aplikeden dolayı beğendirebildim çok şükür.



T-shirt dikimi için BURADA ki yazımı, aplike dikişi için ise APLİKE UYGULAMA linklerini inceleyebilirsiniz.

                                                     Sevgilerimizle, musmutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder